In de zaak:CASH, Payconiq of cadeaubon die enkel geldig is in de zaak.
Via de webshop: bancontact, bankoverschrijving, betaalverzoek payconiq of cadeaubon die enkel geldig is via de webshop ! Gelieve bij een bankoverschrijving steeds een geldig bewijs van betaling door te sturen dit via screenshot/foto. Vanaf wij een geldig bewijs ontvangen worden de bestelde items gereserveerd & ingepakt voor U. Vanaf de betaling dan definitief op onze bankrekening staat kan deze worden afgehaald in de zaak (na bericht die wij U versturen!) of wordt Uw bestelling op de post gedaan.
Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren?
Neen, eens een bestelling is geplaatst kan deze niet meer geannuleerd worden !
Kan ik een item reserveren?
Neen, wij willen iedereen de kans geven om een item te bemachtigen & wij willen niemand teleurstellen. Daaromeerst = eerst.
Kan ik kledij komen passen bij jullie in de zaak?
Ja natuurlijk , wel op afspraak ! Maakhier Uw afspraak.